×
پیگیری الکترونیکی درخواست
سئوالات متداول کاربران

زمان پاسخگویی به درخواست ها در زمان اداری از ۲۴ تا ۴۸ ساعت در صورت لزوم پاسخگویی می گردد.

لذا خواهشمندیم تا زمـان پاسخـگویی از ارسـال مجـدد درخواست یا تمـاس تلفنـی با مراکـز پلاس وبـــ بپرهیزید.

پس از بررسی درخواست شما کارشناسان پلاس وبـــــ به یکی از روش های تلفنی، ارسال پیامک یا درج پاسخ در سیستم رهگیری با شما تماس خواهند گرفت.

لطفاً در ارائه شماره تماس و حفظ کد رهگیری دقت لازم را مبذول نمایید.

این بخش فقط برای کاربران مهمان و امور اداری شرکت ها بوده و هرگونه سئوالات در خصوص پشتیبانی محصولات و دوره های خریداری شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای دریافت پشتیبانی و سئوالات محصولات خریداری شده به حساب کاربری خویش وارد و سپس از بخش پشتیبانی موارد خویش را مطرح نمایید.

با توجه به شرایط ویژه کرونا تمامی ملاقات های حضوری تا اطلاع ثانوی امکانپذیر نبوده و تمامی مراحل رسیدگی به درخواست ها برای حفظ سلامتی شما به صورت آنلاین دنبال می شود.

همچنین برای ملاقات و جلسات توجیهی فنی و قراردادی ابتداء با واحد مذکور مکاتبه و پس از طی مراحل لازم در خدمت شما خواهیم بود.